maandag 14 maart 2016

Toekomstvoorspelling voor 2016 (ik hou m'n hart vast)

Ik heb geen kristallen bol, geen tarotkaarten, geen koffiedik en ik ben geen helderziende .. Toch heb ik een duistere voorspelling te maken voor het komende jaar ..

Laat me dit uitleggen.. Tijdens presidentsverkiezingen van 2008, waarbij Barack Obama verkozen werd  tot president van Verenigde Staten,  was  John McCain de laatste politiek ervaren Republikeinse tegen kandidaat.  Sinds die tijd heeft de Amerikaanse Republikeinse partij niet één  normaal denkende president kandidaat kunnen produceren . Met de verkiezingen van 2012 werd waanzin in de gelederen van de republikeinse kandidaten heel duidelijk. Voor de nominaties voor de kandidatuur van de komende verkiezingen in 2016, is er niet één van de Republikeinse genomineerden die zelfs ook maar het voordeel van de twijfel verdient ..
Het is alsof de gekken het republikeinse gesticht hebben over genomen. Ze zijn stuk voor stuk bezeten van hun versie van het christendom en in de meesten van hen kun je zelfs van fundamentalistisch religieus extremisme spreken ..
Benito Trump
Geloof je me niet ?  Breng eens een bezoekje aan  deze website: RIGHTWING WATCH.ORG en  kijk voor je zelf wat voor idioten het zijn.

Het beste wat ze schijnen te kunnen produceren  is Donald Trump. Dit steenrijke sujet is een racistische maniak die het publiek bespeelt op een manier die Adolf Hitler en Benito Mussolini van afgunst zou laten tollen in hun spreekwoordelijke respectievelijke graven.  Het enige verschil met Hitler, die de Bolsjewieken en Joden aanwees als de vernielers van het land, is de namen van de zondebokken die Trump gebruikt. Nu zijn het  (illegale) Mexicanen die hij met een muur buiten het land wil houden en  alle Moslims  die hij gewoon wil deporteren (klinkt dat niet bekend voor mensen die een klein beetje van geschiedenis weten ?

Zijn volgelingen kunnen dit ontkennen tot ze groen zien en er stoom bij hen uit de oren komt maar het is de waarheid. Het is PRECIES wat Donald Trump doet.
Dit excuus van een genomineerd Presidentskandidaat wordt omringd met waanzin en mocht hij president worden, en daar mee opperbevelhebber van het grootste leger ter wereld, met de vinger op de knop van het grootste nucleaire arsenaal, zie ik de toekomst duister in.

Nu wordt Donald Trump nog door een grote meerderheid gezien als de gevaarlijke gek die hij is, maar dit kan zo veranderen als er een plotselinge verandering plaats zou vinden. Noem  een nieuwe vijand of escalatie van een lopend conflict waardoor zijn agressieve aanpak op een andere wijze zal worden bekeken.

De oorlogszuchtige mentaliteit van de republikeinen kennende zal ik hier dan ook nu de volgende donkere toekomst voorspelling doen:

Tussen maart 2016 en november 2016 zal er een nieuw wereldwijd incident plaats vinden, zoals een grote terroristische aanslag, een reeks aanvallen op de VS bodem, of ergens anders waar Amerikaanse burgers het doelwit zullen zijn, en dit zal de weegschaal in de gunst van Donald Trump doen overhellen. Met Trump als Amerikaanse President zal dit het begin van nieuwe oorlogen of VEEL erger. 

Als dit gebeurt is er voor mij geen  geen twijfel mogelijk dat dit resultaat is van een door  Amerikaans Republikeinen georkestreerde leugen van het kaliber dat de hele wereld zal doen beven..

Goeie genade, ik hoop toch zo dat ik het verkeerd zal hebben, maar mocht het gebeuren zoals ik hier heb geschreven kijk dan terug  naar de datum dat ik dit heb geschreven maandag 14 maart 2016


Geen opmerkingen:

Een reactie posten